evropea.com - форум за паническо разстройство
Май 25, 2022, 12:29:43 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 1
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 1

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума
xx Re:Умора в слънчевия сплит
[Паническо разстройство]
Ari
Февруари 23, 2021, 06:26:18

Спонсорирани връзки

Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Кризи през ноща  (Прочетена 3126 пъти)
vesinci
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 45


Профил Ел. поща
« -: Февруари 10, 2012, 10:22:54 »

Здравейте до сега съм пил ривотрил с дианксит но от една седмица лекарката ми смени дианксита с серопрам пих го два пъти през деня но се по половинка но се чувствах като неадекватна и реших да го пия преди да си легна  но от три дни имам постоянно сърцебиене и отвреме навреме прескачане на сърцето и започна и през ноща да го осещам досега не ми се беше случвало през ноща да ме мъчи сърцето а за кризи получавам вече две вечери под ред както спа се събуждам и сеедно потъвам вие ми се свят и усещам сеедно ще припадна такова чувство беше ми се случвало само веднъж в началото да имам криза през ноща но сега започна вече две вечери под ред и започнах да се притеснявам нека ако някой има такъв проблем да сподели как се чувства и какво усеща по време на криза през ноща и криза ли е въобще това според вас
Активен
Alice
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 404


Weirdo ;)


Профил
« Отговор #1 -: Февруари 10, 2012, 10:55:28 »

Здравей,

Нощните ти кризи може да са от смяната на медикаментите. Пий ги точно както ти е казал психиатъра. Нормално е в началото да имаш странични ефекти, които би трябвало да отзвучат след две-три седмици. В първите няколко дни тревожността се покачва и симптомите може да се засилят.

Не сменяй часовете на прием, както ти решиш! Сигурно това е причината, щом досега не си имала нощни кризи. Неслучайно антидепресантът се пие сутрин или следобед, а не вечер.
« Последна редакция: Февруари 10, 2012, 10:58:57 от Alice » Активен

Сред жълтите дюни цъфти невиждана пясъчна лилия... Отдавна я търсеше ти, отново те питам: Откри ли я ?
Шашмагюл
Hero Member
*****

Рейтинг: -16
Неактивен Неактивен

Публикации: 2962



Профил
« Отговор #2 -: Февруари 10, 2012, 01:15:26 »

-
« Последна редакция: Януари 22, 2013, 03:07:36 от DG » Активен

Гледам на карти,кафе,виждам аурата,летя през простраството и времето,хвърям боб,лея куршум,ТЕС-ам.
Нека Силата бъде с нас!
Cheesy
Бъди оптимист! Дори в психиатрията!
"г-жа DG" АПРОПО, ПО - ДОБРЕ ДЯВОЛИТА ЖЕНА, ОТКОЛКОТО БОЖЕСТВЕНО ЛУДА! Cheesy
spider
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 112


Профил
« Отговор #3 -: Февруари 19, 2012, 10:35:30 »

Сигурна, ли си, че е паническа атака или е странична реакция от медикамента.
Най- простия начин да разбереш е да си премериш кръвното и пулса по време на "кризата". При паническа атака пулса отива в порядъка 90 -100 , а кръвното се покачва леко. Ако е така пийни студена вода, отвори широко прозореца ( не скачай ) и прави нещата които те отпускат докато премине. Ако е от медикамента го смени с такъв задължително предписан от лекар.
Активен
vanotty
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 43


Vanotty


Профил
« Отговор #4 -: Февруари 21, 2012, 08:55:49 »

Здравей и от мен!
Доколкото знам АД се пият само през деня. Вечер не са препоръчителни. А при кризи или странични действия на АД на мен ми действа добре дълбоко дишане и студена кърпа на сънната артерия,за да успокои пулса. Също така чист въздух.
Активен
Шашмагюл
Hero Member
*****

Рейтинг: -16
Неактивен Неактивен

Публикации: 2962



Профил
« Отговор #5 -: Февруари 21, 2012, 09:05:07 »

Я да ви питам... Брои ли се за криза през нощта сън, в който изпитваш огромен страх, от който се събуждаш с доста силно сърцебиене? Tongue
Активен

Гледам на карти,кафе,виждам аурата,летя през простраството и времето,хвърям боб,лея куршум,ТЕС-ам.
Нека Силата бъде с нас!
Cheesy
Бъди оптимист! Дори в психиатрията!
"г-жа DG" АПРОПО, ПО - ДОБРЕ ДЯВОЛИТА ЖЕНА, ОТКОЛКОТО БОЖЕСТВЕНО ЛУДА! Cheesy
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #6 -: Февруари 21, 2012, 09:23:35 »

Искам и аз да питам,дали на някой му се е случвало нощно изпотяване,втора седмица ми е така,по цялото тяло.Това го нямах дори и при започването на АД.,като страничен ефект.
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #7 -: Февруари 23, 2012, 07:03:13 »

vesinci ,както Алис ти е казала това се дължи на нормалното влошазване от АД. След около 20-25 денаще отшуми. За да се преживее по-леко попринцип дават някакъв транквилант.
Активен
vesinci
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 45


Профил Ел. поща
« Отговор #8 -: Февруари 29, 2012, 01:15:40 »

Здравейте спряхдаго пия това лекарство започнах пак да си пия дианксита с ривотрила и да  не казвам голяма дума но засега сам много по добре и дори намалих малко прескачанията на сърцето да чукна на дърво дано и за напред да съм така 
Активен
seskata
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4


Профил WWW
« Отговор #9 -: Март 29, 2012, 11:23:02 »

И аз пиех ривотрил и бях много зле, един ден ги хвърлих в коша и за беда котката ми ги набара. Горкото животно като видях какво му се случи след като бе огризал блистера и стигнал до съдържанието. Но попаднах на една книга която ми помогна много.
Активен

Ако те връхлитат панически атаки характеризиращи се появата на внезапни мисли за срах пораждан поради някаква причина си казвай: macrofactor.com
sv.marinova
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1


Профил Ел. поща
« Отговор #10 -: Май 01, 2012, 11:28:55 »

Здравей, И моите кризи са през ноща. Първия път беше най силно и се оказа че съм предозирала лекарство за запушен нос но оттогава често се будя посред нощ разтревожена със същите симптоми. Почнах антидепресанти и клонопин и нощната тревожност отначало беше по-голяма, а после се адаптирах към лекарствата и почнах да се будя веднъж седмично, после веднъж на две седмици...и общия ми стрес от това състояние изчезна. Видиях че едно нищо и никакво хапче може да го спре. Сега реших да спра успокоителните, но започнах пак да се будя тревожна. Доктора ми каза че мога да пия хапчета дълго и е препоръчително, но аз не искамм. Искам сама да се науча - сега просто наблюдавам симптомите и чакам да преминат - а те преминават по-бързо и не ме депресират толкова. Приемам го като вид главоболие или неразположеност и зная че някои ден ще изчезне като забравя за това.
Активен
Dimcho
Sr. Member
****

Рейтинг: 3
Неактивен Неактивен

Публикации: 343



Профил
« Отговор #11 -: Май 02, 2012, 11:36:09 »

Ще кажа и моето мнение. Имал съм и нощни кризи, особено към 2-3 часа. Преодолях ги като взимах по четвъртинка ривотрил. Защото ораганизмът ми ме събуждаше точно по едно и също време и следваше ПА. Обаче чрез медикамета полека-лека забравих за тях и след това спрях и да го взимам, поне по повод нощни ПА.
Активен
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1