evropea.com - форум за паническо разстройство
Април 12, 2024, 01:51:12 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 3
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 3

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума
xx Jackpot Bet Online
[Паническо разстройство]
StevenTal
Април 11, 2024, 05:36:46

Спонсорирани връзки

Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Мнения за серопрам  (Прочетена 22479 пъти)
Kalo
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4


Профил Ел. поща
« -: Май 01, 2012, 12:11:55 »

Когато започнахте да пиете серопрам какви странични ефекти имахте. Аз от днес започнах и се чувствам много зле. Направо съм като надрусан с кофти дрога. Вместо да се подобря аз се влоших. Аз започнах да се лекувам от няколко психични проблема и след приемането на серопрам проблемите се задълбочиха. За пръв път пия антидепресанти. Ох направо едвам го написах това. Много ми е объркано.
« Последна редакция: Май 01, 2012, 12:49:54 от Kalo » Активен
tonitos1
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 35


Профил Ел. поща
« Отговор #1 -: Май 01, 2012, 08:59:29 »

zdravei nese pritesnqvai az sam pila seropram 4g.mnogo xubav medikament samo deto se napalnqva mnogo.az ka4ix 15kg.
Активен
hpjon
Гост
« Отговор #2 -: Май 01, 2012, 09:36:46 »

Здравей, Кало,

полезно би било за тези, които ще ти дадем съвет или обратна връзка да споделиш какви са психичните проблеми, които лекуваш с антидепресанта - депресия, паника, фобия или нещо друго. Без това няма как, поне аз, да коментирам целесъобразността на медикамента.
Мога да ти кажа различни неща за серопрама, но зависи от това какво третира лекуващият ти лекар.

Това, което обаче искам да поясня в този пост е, че такова явление като странични ефекти няма!
Може да има един, няколко или много ефекти, но това са ефекти - т.е. повлияват се различни биохимични и метаболитни процеси в тялото и формулировката "странични" просто е за замазване на положението от страна на фармацевтичната индустрия. Проблемът е, че в телата ни всичко така е навързано, че не може да се повлияе на една функция без да се засегнат поне 10 други.

Щом като изпитваш промяна вследствие на медикамента, значи то има ефекти. Това, че са неприятни е друг въпрос, важното е, че те не са странични - та ти, а и почти всеки, който приема антидепресанти изпитва точно тези неприятни ефекти.
Единствено разумно може да звучи, че някое лекарство има страничен ефект ако го пиеш ти, пък съседа чувства промяна.
Иначе всичко това е сбор от ефекти, някои от които, да, са нежелани, но при положение, че повечето антидепресанти работят на принципа да убием муха с пушка, няма как да се очаква друго.
« Последна редакция: Май 01, 2012, 09:39:06 от hpjon » Активен
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #3 -: Май 01, 2012, 11:30:43 »

Пия серопрам от 6 месеца и нямах странични ефекти,но от дреги видове АД. съм се чувствала много зле.В началото имат такова действие,което би трябвало да премине.За какво ти го предписаха?
Активен
Kalo
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4


Профил Ел. поща
« Отговор #4 -: Май 01, 2012, 03:36:25 »

Започнах да се лекувам от депресия, социална фобия, обсесивно-компулсивно разстройство и генерализирано тревожно разстройство. След като пих серопрам болестните състояния се увеличиха. Сякаш имаше обратен ефект. Генерално зле се чувствах. Дори още не мога да се възтановя напълно.
Не ми влияят добре на мен тези хапчета. Не мисля да продължа лечението с тях. Бихте ли ми препоръчали други видове да питам психолога да видим какво ще каже.
Активен
hpjon
Гост
« Отговор #5 -: Май 01, 2012, 04:04:32 »

Започнах да се лекувам от депресия, социална фобия, обсесивно-компулсивно разстройство и генерализирано тревожно разстройство. След като пих серопрам болестните състояния се увеличиха. Сякаш имаше обратен ефект. Генерално зле се чувствах. Дори още не мога да се възтановя напълно.
Не ми влияят добре на мен тези хапчета. Не мисля да продължа лечението с тях. Бихте ли ми препоръчали други видове да питам психолога да видим какво ще каже.

Тук виждам много голямо объркване и абсолютно непрофесионално отношение от страна на специалиста, който те лекува. Специалиста, впрочем какъв е - психиатър или психолог? Защото говориш за психолог - ако е така, диагнозите ти, а и назначеното лечение са доста грешни.

Само ще спомена, че не е възможно да имаш едновременно и депресия и генерализирано тревожно разстройство, и ОКР. Депресията и тревожността са двете крайности, които могат да се редуват, но не могат да съсъществуват.

Моя съвет към теб е да се консултираш с психиатър, по възможност с по-голяма практика и опит. Ако не си от голям град си заслужава да отидеш до по-голям такъв.

В случаи на депресия или БАР антидепресанта е оправдан. При тревожните разстройства е абсолютно неприложим. Самите производители си го признават в една малко по-мека форма - предписание оф лейбъл.
Активен
Kalo
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4


Профил Ел. поща
« Отговор #6 -: Май 01, 2012, 04:25:14 »

Збърках! Не е психолог, а психиатър. Постави ми диагноза депресия, но това е много общо казано. Аз знам какво ми има и всичко описано по-горе е на лице.
Активен
hpjon
Гост
« Отговор #7 -: Май 01, 2012, 04:30:05 »

Збърках! Не е психолог, а психиатър. Постави ми диагноза депресия, но това е много общо казано. Аз знам какво ми има и всичко описано по-горе е на лице.

Позволи ми тогава да не се съглася с теб. Ако ти самия не си лекар, то няма как да знаеш по-добре от психиатъра.
Т.е., ти откъде знаеш, ако не от лекуващия те лекар, че имаш ГАД и ОКР заедно с депресията? Сам ли се диагностицира?


Ако диагнозата ти е само една - депресия - то продължавай с антидепресанта. За момента това е най-доброто. Неприятните усещания ще преминат в рамките на до две седмици. Ще трябва да ги изтърпиш, няма как.

Има и още едно решение за теб в случая и то се нарича второ мнение.

Потърси друг психиатър и виж дали ще съвпадне диагнозата му с тази на първия или не. Пиши тогава пак тук. Но не спирай на своя глава лекарството за момента.
« Последна редакция: Май 01, 2012, 04:31:44 от hpjon » Активен
Kalo
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4


Профил Ел. поща
« Отговор #8 -: Май 01, 2012, 04:51:46 »

не е възможно да имаш едновременно и депресия и генерализирано тревожно разстройство, и ОКР

Ти откъде си толкова сигурен, че не могат да съществуват заедно?


Сам ли се диагностицира?

Аз знам най-добре какво ми има. Това че психиатъра не е използвал тези думи не значи, че не страдам от това.
Няма как да продължа лечението със серопрам. Нямаш си на идея колко зле се чувствах.
« Последна редакция: Май 01, 2012, 05:37:12 от Kalo » Активен
hpjon
Гост
« Отговор #9 -: Май 01, 2012, 06:20:37 »

Разбирам, как се чувстваш...

За да провериш правотата си обаче е нужно да се консултираш все пак с още един специалист. Така си мисля аз поне.

За серопрама - можеш да го спреш самоволно на своя глава единствето ако никога не са ти минавали мисли за самоубийство или пък си кроил някакви планове в този аспект. Ако нямаш такива помисли - спирай го, нищо няма да се случи по-различно от спирането на парацетамола след грип. Най-много да ти отшумят оплакванията от хапчетата Smiley

Аз самия съм много против антидепресантите. Никога не съм ги пил - реших проблема си чрез психотерапия. Съветвам всеки така да постъпва при възможност.

Единствено трябва да се пият хапчетата, когато има суицидни мисли или при редуване на мания и депресия при т.нар. биполярно афективно разстройство.

Вярвам в потенциала на всеки човек да се справи сам. Много са го направили, защо да не можеш и ти...  По този повод днес прочетох една мисъл на Песешкиян - много ми хареса - цитирам я по памет: никой не може да се загуби чак толкова много, че да не може да бъде намерен от своя ангел хранител.

Ако мислиш, че е удачно - можеш да споделиш какви са точно усещанията и проблемите ти (като изключиш ефектите на хаповете).

Желая ти успех!
« Последна редакция: Май 01, 2012, 06:22:48 от hpjon » Активен
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1