evropea.com - форум за паническо разстройство
Юни 30, 2022, 06:30:54 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 1
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 1

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума
xx Re:Умора в слънчевия сплит
[Паническо разстройство]
Ari
Февруари 23, 2021, 06:26:18

Спонсорирани връзки

Страници: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 316
  Изпечатай  
Автор Тема: СПОДЕЛЯМ, ЧЕ...  (Прочетена 331844 пъти)
Cristo
Sr. Member
****

Рейтинг: 1
Неактивен Неактивен

Публикации: 256


Victory


Профил
« Отговор #2550 -: Февруари 23, 2012, 07:47:54 »

Нямам панически атаки, агорафобия, но другата вегитативна симптоматика ме побъркава. Моля ви, споделете защо така се случва с мен и има ли вероятност да не ми действат вече АД  Angry До скоро знаех, че дори на най - минимлната доза съм в пълна ремисия...защо сега се получава това влошаване:(?
Да, трябва да се смени АД-то. Просто организма свиква с един и същи АД, насища се и трябва смяна. Наистина най-лошите прояви са световъртеж, замаяност, главоболие. За съжаление трябва да се приспособяваме към тях, защото друг начин просто няма. Браво на който се е отървал от тях, но по-вечето със сигурност не са. Могат да се пият антидепресанти постоянно /или с известно прекъсване/, но  и аз понякога се питам защо се появяват тези много неприятни симптоми след успешното лечение??
Активен
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #2551 -: Февруари 23, 2012, 09:53:10 »

Да ви споделя,че ме тръшна страшен вирус и комбинация с ПР.,ще се  умира.Много ми е зле.
Активен
track
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1892



Профил
« Отговор #2552 -: Февруари 23, 2012, 10:45:50 »

Спокойно, няма да умрете. Веси, няколко дена ще ти е зле. Ще се оправиш след това  Smiley

Аз да споделя ли, че днес от събуждането си съм  Ох, дано денят мине, както аз искам  Grin
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #2553 -: Февруари 23, 2012, 12:03:19 »

А може ли когато си на висока доза на даден антидепресант да се спре и веднага да се започне с другия?
Активен
track
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1892



Профил
« Отговор #2554 -: Февруари 23, 2012, 12:06:24 »

Възможно е, но това психиатърът ти трябва да го реши  Smiley
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #2555 -: Февруари 23, 2012, 12:12:56 »

Моето пси не ми е предлагало никога да сменям Серопрама,,само взе  да ми вдига дозата пак Sad Освен да питам,ама нали знаете, че докторите не обичат пациента да говори относно лечението повече от тях...
Активен
track
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1892



Профил
« Отговор #2556 -: Февруари 23, 2012, 12:17:43 »

Серопрама съм го пила и е доста добър. Нормално е да ти я вдигне, ако нямаш подобрение. Спокойно, по-нататък ще го намалите.

Аз имам други проблеми и чак се чудя как успявам да се впиша, че и съвети да давам. Направо съм 
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #2557 -: Февруари 23, 2012, 12:22:47 »

Напълно те разбирам... аз до преди 6 месеца бях много добре, а от 7 години съм с него. Преживяла съм много тежки моменти с минимална доза без да се влошавам, а сега не знам какво се случва , но след силно напрежение на работа се разклатих,овладя ми състоянието и след 3 месеца след преумора пак започна умората,онази психичеката и замаяност! Благодаря ти все пак ,че взе отношение по моя проблем,въпреки твоите грижи!
Активен
track
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1892



Профил
« Отговор #2558 -: Февруари 23, 2012, 12:26:52 »

Как 7 години нон стоп ли го пиеш?Huh???

Де да бях уморена... сега трябва да търся начин да "се спасявам" сама.... Няма терапевти, няма чудо... сама трябва да търся решение 
Активен
track
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1892



Профил
« Отговор #2559 -: Февруари 23, 2012, 12:27:38 »

Ако някой ме гледа в момента отстрани, на 100% може да ме освидетелства  Cheesy
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #2560 -: Февруари 23, 2012, 12:37:13 »

Спираласъм го само за 3 месе ца,иначе през повечето време съм била на 1/2 т. и 9 месеца на четвъртинка,което според псито няма никакво действие,оснвен плацебо,но аз си мисля, че е патеричка и ми е помагало.
 
 Едва ли изглеждаш острани както ти си мислиш. Обикновено си мислим, че не личи, но околните не забелязват това:) А защо самичка трябва да се спавяш?
Активен
track
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1892



Профил
« Отговор #2561 -: Февруари 23, 2012, 12:41:44 »

Уенди, смени психиатъра, определено. Не може толкова дълго да пиеш АД, дори и минимална доза.

Аз не съм зле от ПА. Зле съм от емоциите си днес и трябва да ги стопирам по някакъв начин. Самичка, щото терапевта ми е зает, а ми трябва спешно  Нямам ПА или нещо друго, просто съм обзета от едни хубави емоции и днес трябва да си призная всичко, а ме тресе нервата  Grin
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #2562 -: Февруари 23, 2012, 01:03:30 »

track , щом са хубави емоциите няма страшно:)

Моето пси ме следи от одавна ,а и ми е блзика , тя е човек с акъла си и се чудя защо не е сменила досега АД. Освен това,в моя град няма много читави психиатри, а и всички се познват дори някой работят в групува практика. Малко е деликатно положението, но ще поговоря с нея дали няма нужда от смяна. Аз изпитвам голям страх от започване на някакви непознати за мен хапчета ,може би и с това се е съобразила. А то сега дали може направо да се премине на друг медикамент след като съмна висока доза Серопрам?
Активен
vanotty
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 43


Vanotty


Профил
« Отговор #2563 -: Февруари 23, 2012, 01:19:38 »

Напълно те разбирам... аз до преди 6 месеца бях много добре, а от 7 години съм с него. Преживяла съм много тежки моменти с минимална доза без да се влошавам, а сега не знам какво се случва , но след силно напрежение на работа се разклатих,овладя ми състоянието и след 3 месеца след преумора пак започна умората,онази психичеката и замаяност! Благодаря ти все пак ,че взе отношение по моя проблем,въпреки твоите грижи!
Здравей,това което пишеш и аз съм го преживяла. От 3 години пия АД и миналата година ги спрях по предписание на психиатърката. Уж се бях оправила. В работата имаше силно напрежение и аз напуснах. Започнах нова работа,но там не ме искаха колегите и ми правеха само проблеми. Състоянието ми се разклати и пак започнаха симптомите на ПР. Сега пак пия АД.  И аз чувствам умора. Не мога да се концентрирам върху нищо. Все мисля и премислям нещата. Трябва спокойствие,за да се опраи човек. Къде да го намерим това спокойствие в този напрегнат живот. Не ме успокоява статистиката,че всеки втори има ПР, а всеки пети други психични заболявания. Докога ще пия тези АД не знам. Лошото е,че организма помни тези състояния на ПР и бързо ги възвръща. Прагът на търпимост ми е станал много нисък. Най-малките проблеми ме изваждат от равновесие. Човек трябва да премахне причината за ПР. Аз установих,че при мене чувството на несигурност провокира ПР. Аз за всичко разчитам на себе си и понякога ми идва в повече.
Активен
wenddy
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 28



Профил
« Отговор #2564 -: Февруари 23, 2012, 01:31:04 »

vanotty  и аз забелязвам, че съм с намалена концентрация и допускам повече грешки в последно време. На моменти виждам размазано. Абсолютно си права за напрегнатия живот! Не е лесно да сменя работата и аз разчитам на себе си и нямакой да ме издържа  .. трудно се живее така.  Sad
Активен
Страници: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 316
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1