evropea.com - форум за паническо разстройство
Декември 04, 2021, 07:21:07 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 3
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 3

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума
xx Re:Умора в слънчевия сплит
[Паническо разстройство]
Ari
Февруари 23, 2021, 06:26:18

Спонсорирани връзки

Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм  (Прочетена 4569 пъти)
lana
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6


Профил Ел. поща
« -: Април 16, 2009, 11:07:03 »

Здравейте, имам проблем, взимам антидепресант и смятам че те намаляват чувствителността ми и трудно получавам оргазъм. Имам желание за секс, но ми трябва много време, докато получа оргазъм. Мъжът ми се изнервя и вече дори не се старае, смятайки ме че нещо се е повредило с мен.Но аз съм си все същата имам опредеелно силно желание за секс, но чувствителността ми е притъпена. Това ме напряга много, как бих могла да разреша проблема. Искам да кажа, че откакто взимам антидепресанта не получавам панически атаки и не ми се иска да го спирам. Shocked Някакви идеи?
Активен
ru
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 122


Профил
« Отговор #1 -: Април 16, 2009, 12:36:29 »

Здравей и тук! За съжаление не мога да ти дам съвет, мога само да изразя мнение. Нямам много опит с антидепресантите, защото въпреки, че проблема ми е дългогодишен, не съм пила много, а тези, които съм пила съм ползвала за кратко и не си спомням да съм имала подобни оплаквания. От обща култура обаче знам, че това е един от т.нар. странични ефекти на тези лекарства и някъде бях чела точно защо се получава така, но в момента съм забравила обяснението. След като лекарството ти помага за ПА, т.е. имаш полза от него, може би би могла да изчакаш малко и да видиш дали всичко няма да се нормализира с времето. Ако това не стане, може би трябва да помислиш, кое ти е приоритетно т.е. оргазъм или ПА. Аз поне бих постъпила така. Ще се въздържа обаче да ти пиша, кое бих избрала. Чета по форумите, че някои хора отказват лекарствата, заради качването на килограми.
Активен
lana
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6


Профил Ел. поща
« Отговор #2 -: Април 16, 2009, 01:49:40 »

Ru, аз не натрупвам килограми, но неудоволетворението понякога ми е толкова силно, че не мога да дойда на себе си по цял ден, вие ми се свят, чувствам тежест в корема си, абе с една дума - ще се взривя. Притеснявам се и заради мъжа ми, той сакаш  се чувства непълноценен в секса,откакто започнах антидепресанта.Преди нямахме проблеми, но сега е друго.Явно трябва да видя при психиатъра ми, какво би казал той в тази ситуация.
Активен
ru
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 122


Профил
« Отговор #3 -: Април 16, 2009, 02:43:44 »

Напълно те разбирам, много неприятно.Между другото и аз си мислех, че сигурно е най-добре да се консултираш с лекаря, който ти е назначил лекарството. Той може би би могъл да каже дали това  е временен ефект или ако не евентуално да смени лекарството с друго, но пък и там няма гаранция. Дано скоро да намериш разрешение на проблема. Успех!
Активен
dnil
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 101


Върнах си живота


Профил
« Отговор #4 -: Април 29, 2009, 03:51:41 »

Lana, може и да ти прозвучи глупаво, но просто това ми хрумна Roll Eyes
Щом антидепресантите ти помагат, не ги спирай! Относно секса - мъжете, мисля, че са доста раними когато партньорката им не може да стигне до оргазъм и винаги търсят вината в себе си. Това обяснява и неговото последващо "не стараене" както ти самата казваш. Защо не опиташ (и най-важното би ли могла) за известно време да симулираш оргазъм. Наистима може и да звучи глупаво, но е някакъв временен изход от ситуацията, поне докато нещата се нормализират при теб. Помни, че на партньора ти също му е много трудно. Бъди силна и не оставяй ПА да провалят интимния ти живо. Аз също го бях занемарила от доста време, но лека полека започва да се оправя. Дай малко стимул на любимия ти. не се отчайвай, всичко ще се подреди.
Ако мислиш идеята ми за глупава - просто я игнорирай! успех
Активен

Който търси - намира!
Който желае - постига!
lana
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6


Профил Ел. поща
« Отговор #5 -: Май 01, 2009, 10:06:51 »

dnil,трудно ми е да симулирам оргазъм, защото мъжът ми ме усеща. Как да т иобясня, той ме познава и ако усети някакъв театър ще си помисли, че го баламасвам и за други неща, примерно, че му изневерявам.Досега сме имали добра хармония и сега е на път всичко да се развали. Лекарят ме посъветва да не спирам антедепресанта, щом се чувствам добре. И аз не зная какво да направя.
Активен
Monika
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 21


Профил Ел. поща
« Отговор #6 -: Май 06, 2009, 07:37:52 »

Здравейте!Аз пък имам друг проблем със секса и моля за съвет.Понеже от 2 год и половина имам постоянен сексуален партньор,а преди това не съм изпитвала оргазъм,та откакто започнах да получавам оргазми,горе долу от тогава ми се появи и паническото разстройство и съм си втълпила,че това е и причина за заболяването ми-някакъв дисбаланс в мозъка,защото нали при секс хипофизната жлеза отделя някакви хормони...Абе не знам и аз,но първата ми паническа атака леко наподобяваше чувството по време на оргазъм(краката ми се подкосиха и почувствах някаква топлина,която сякаш се разлива в тилната област).Останалото,което изпитвах си беше вече страшничко-чувствах,че все едно умирам.Както и да е,дано не съм прозвучала твърде глупаво,затова предварително моля за извинение Embarrassed,но общо взето сега се страхувам от оргазми,за да не получа отново паническа атака.
Активен
Dimcho
Sr. Member
****

Рейтинг: 3
Неактивен Неактивен

Публикации: 343



Профил
« Отговор #7 -: Май 06, 2009, 09:03:11 »

Аз пък, ако си помисля, че мога да получа паническа атака, веднага губя ерекция по време на секс. И мен ме гони шубето, хем че ще се изложа, хем че ще получа паническа атака. Удоволствието е пълно Grin Grin Grin Grin Grin
Активен
Rambo
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 3



Профил
« Отговор #8 -: Май 17, 2009, 10:19:35 »

Лана въпроса с оргазма ти е решен взимаш  стимулиращ гел О и се отдаваш на удоволствие. Оргазмът ти е гарантиран 100 процента...
Активен
dnil
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 101


Върнах си живота


Профил
« Отговор #9 -: Май 21, 2009, 01:47:38 »

Едвали един гел може да те докара до оргазъм Undecided Според мен това са глупости и единствено - реклама
Активен

Който търси - намира!
Който желае - постига!
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1