evropea.com - форум за паническо разстройство
Октомври 26, 2021, 08:49:58 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 1
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 1

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума
xx Re:Умора в слънчевия сплит
[Паническо разстройство]
Ari
Февруари 23, 2021, 06:26:18

Спонсорирани връзки

Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Спиране на АД  (Прочетена 2342 пъти)
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« -: Февруари 18, 2011, 12:03:23 »

Спиране на АД и симптомите от това.Моля някой да ми помогне със съвет как да ги преодолея тези симптоми и нормални ли са те?
Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #1 -: Февруари 18, 2011, 12:06:33 »

Значи става въпрос за това че от 6 дена вече не пия АД по съвет на псито ми.Но имам замайване на погледа и изтръпване на ръцете Нормално ли е това и ако да то за колко в реме отшумява?
« Последна редакция: Февруари 18, 2011, 12:08:32 от naseto » Активен
Ari
Sr. Member
****

Рейтинг: 1
Неактивен Неактивен

Публикации: 265



Профил
« Отговор #2 -: Февруари 18, 2011, 10:03:47 »

Насе, какъв е антидеперсанта и колко време си го пила? По схема ли го спря или изведнъж?
Понякога антидепресанта пре внезапно спиране може да  повиши напрежението, човек сатва по-лесно раздразнителен. Друг път ,причината е във връщането на симптомите, които са били потискани от антидеперсанта.
Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #3 -: Февруари 18, 2011, 10:49:07 »

АД ми беше сероксат.Спирах го по схема.1 год.бях по20 мг.на ден ,после за един месец ми го намали псито на 10 мг.на ден и на 11 този месец ми го спря на цяло като веднага преминах на неолексен.
Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #4 -: Февруари 18, 2011, 10:50:46 »

Вече 7 ден съм така.
Активен
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #5 -: Февруари 18, 2011, 02:15:09 »

И аз като теб от 3 месеца съм спряла АД.,но станах адски изнервена,някои от симптомите се позасилиха и сега съм на Неолексен от 2 дни,ще видим какъв резултат ще има от него.
Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #6 -: Февруари 18, 2011, 02:24:44 »

Аз симптоми на пр нямам и аз от 7 дена съм на неолексен.моите симптоми явно са от самото отнемане на сероксата от организма аз за това търся помощ от този форум ако има някой като мен да каже как и с какво ги е преодолял тези симптоми.тъи като за сега съм в отпуска и по цял ден лежа в къщи,но във вторник съм на работа и не знам как ще отида.
« Последна редакция: Февруари 18, 2011, 02:43:20 от naseto » Активен
reni1506
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 162


Профил Ел. поща
« Отговор #7 -: Февруари 18, 2011, 05:19:55 »

Аз бях на Сероксат около 8 мес.Спирането му беше много бавно и постепенно,но въпреки това имах същите симптоми като твоите.Спомням си,че ми трябваха няколко секунди,за да фокусирам това,което поглеждах.Бях предупредена от лекуващия лекар за това и просто изчаквах положението да се нормализира.Хубаво е,ако можеш да лежиш повече,за да не се чувстваш толкова замаяна.
Активен
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #8 -: Февруари 19, 2011, 07:38:33 »

Хора,много ми се гади от Неолексана,втори ден го пия,прочетох,че това са му страничните симптоми,но днес ми е много зле на стомаха.При вас как е ?
Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #9 -: Февруари 19, 2011, 08:09:20 »

Веси аз 8 ден съм на неолексан не само, 4е ми се гади ами и умирам от болки в стомаха като при язва но това е от хап4етата задължително ги пий на пълен стомах .
Активен
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #10 -: Февруари 19, 2011, 09:39:04 »

Сигурно е така,защото сутрин не закусвам,а пия само кафе,тогава ми става зле,а на обяд и вечерта,когато ги пия нямам проблем.Добре де не са ли много 8 дни да имаш гадене,нали пише в началото.
« Последна редакция: Февруари 19, 2011, 09:40:38 от vesi2003 » Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #11 -: Февруари 19, 2011, 11:23:49 »

Весе не знам много ли са малко ли са ,но е факт 4е ме боли стомаха,не знам дали има зна4ение ,но аз съм и язваджийка.
Активен
naseto
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Профил Ел. поща
« Отговор #12 -: Февруари 20, 2011, 08:50:48 »

И скам да попитам тези от вас които са спрали АД имали ли са проблеми с цикъла. на мен по принцип цикъла ми е 5 дена а сега ве4е ми е 7 ден и се притеснявам.
Активен
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1