evropea.com - форум за паническо разстройство
Април 04, 2020, 02:49:13 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 6
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 6

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама


Спонсорирани връзки

Страници: 1 [2] 3 4 ... 19
  Изпечатай  
Автор Тема: Всичко за лекарствата при ПР  (Прочетена 64973 пъти)
Student_21
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 199


Профил Ел. поща
« Отговор #15 -: Януари 11, 2011, 04:41:24 »

Да, можеш да заместиш със стрезам или стрезам + деанксит. Това са медикаменти от "леката артилерия", към които няма да се пристрастиш и помагат. Но все пак тук не сме лекари и ползвай съветите ни на собствена отговорност. По-добре обсъди въпроса с нормален психиатър.
Активен
skorpi
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1629



Профил
« Отговор #16 -: Януари 11, 2011, 05:06:52 »

Цитат
По-добре обсъди въпроса с нормален психиатър.

Това ми хареса Grin Ако намериш такъв, обади ми се Wink
Активен

Животът не е чакане бурята да отмине, той е да се научиш да танцуваш под дъжда!
vesi2003
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 313



Профил
« Отговор #17 -: Януари 11, 2011, 05:34:41 »

Нормален психиатър не открих в годините,които се лутах по кабинети и болници.Мисля си,че просто аз попадам на такива.Сигурна съм,че има свестни.Разбира се,че няма да взема така лекарства,без лекар,просто обменям мнения с вас.
Активен
Student_21
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 199


Профил Ел. поща
« Отговор #18 -: Януари 11, 2011, 05:42:13 »

хайде един виц за разведряване на обстановката, че се натровихме от толкова лекарства. Нали знаете разликата между пациента и психиатъра - дипломата Smiley
Активен
Milenski
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 3


Профил
« Отговор #19 -: Януари 11, 2011, 05:55:52 »

Здравейте и от мен, аз съм в ПР от доооста години и няма лекуване,какво ли не съм пила и ефект никакъв,известно време не пиех нищо, справях се сама с този ад,но тези дни изпитах страшен ужас почти до припадък,много се уплаших изтръпна ми тялото с яко сърцебиене и задух бях и направо се свлякох,извикахме бърза помощ,сърце,кръвно всичко ми беше наред(и аз си го знам това) ,биха ми диазепам и това е.Днес бях на личната и ми изписа ривотрил, много надежди ми дава за него, но като чета  из нета за ривотрила,чак се плаша още повече,какво да правя,споделете:)
Активен
Dimcho
Sr. Member
****

Рейтинг: 3
Неактивен Неактивен

Публикации: 343



Профил
« Отговор #20 -: Януари 11, 2011, 06:16:48 »

Хора, не се бойте от лекарствата. При ПР те са необходими. Самостоятелната борба само може да докара още неприятности. Мое мнение, че ще има периоди от живота ни, когато трябва да пием лекарства и други периоди, когато няма да се  налага. Така че, споко, важното е да не се прекалява с дозата и периода на вземане да не продължава с години, всеки ден. По-добре с лекарства, които да гарантиран някакъв нормален живот, отколкото без лекарства и допълнително изнервяне, депресия и отчаяние.Така, де - хората болни от диабет си приемат инсулина и не се терзаят от този факт, нали? Никой не коментира колко са страшни лекарствата за диабетноболните или сърдечно болните, нали така? Еми, ние ще си пием ривотрил, лекостан, ксанакс и т.н., когато се налага, когато не се налага, ще сме free. Давайте смело и без угризения, в крайна сметка лекарствата са направени за хора, така де!
Активен
Milenski
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 3


Профил
« Отговор #21 -: Януари 11, 2011, 06:23:12 »

Еееее Димчо,успокои ме до някъде, да знаеш Grin
Активен
didi
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 144


Профил
« Отговор #22 -: Януари 11, 2011, 10:31:40 »

Да се включа и аз с моята одисея с лекарствата.Такааа...да видим сега, ::)значи когато ми поставиха диагнозата започнах с ксанакс-без резултат,деанксит+ривотрил мм....горе-долу добре....обаче май се поувлякох с ривотрилчето Smiley и стигнах до 5 броя от 2мг на ден.Смених пси-то  започнахме с анафранил-още първия месец резултата беше повече от добър.Пих го една година и приключих с лекар ствата.....до рецидива/след 9 години/Незнам при вас/при които ПР се е завърнало/ как е било, но при мен беше просто кошмар-една седмица ми се губи Shocked по простата причина,че бях на три ампули диазепам на ден-това си е чисто друсане.В момент на проблясък изхвърлих останалите ампули в тоалетната и продължих с лексотан и анафранила,който ме измъкна първия път-да да ама не,3 месеца без подобрение,смяна със золофт-резултат нулев,нова смяна-ципралекс10мг. +ривотрил по половинка от 0,5мг.при нужда.Е..това се оказа моето лекарство.Ривотрила след втория месец вече не ми беше нужен,а ципралекса ми го спряха ноември Grin Стова се изчерпва моят списък с лекарства,който се надявам да не обогатявам повече Grin Grin
Активен
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #23 -: Януари 12, 2011, 08:07:39 »

Веси,спокойно можеш да заместиш ривотрила със стрезама щом си била на 1/4 и не си го взела на следващия ден.Това беше препоръчано от пси! Но в никакъв случай не ги взимай в комбинация и двете!

Диди ,аз направих рецидив след 8 г. знам какъв ужас е!
Активен
didi
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 144


Профил
« Отговор #24 -: Януари 12, 2011, 10:18:21 »

Не искам да плаша останалите,но при мен рецидива дойде като торнадо:изневиделица без някакви предварителни неразполжения,а и стабилизирането протече по-бавно.
Активен
iren
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 2


Профил
« Отговор #25 -: Януари 12, 2011, 07:34:16 »

здравейте,тук съм от скоро и не се включвам много в дискусиите по темите.Предпочитам повече да чета написаното.Но темата за лекарствата ме заинтригува и исакам да попитам дали някои е пил Асентра.И ако да,моля споделете как ви действа(знам,че при различните хора действието е различно).Аз до сега съм пила само деанксит, без да съм имала особено подобрение.Днес ми го смениха с Асентра и ще съм благодарна,ако получа малко инфо по въпроса   
Активен
simeon
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 46


Профил
« Отговор #26 -: Януари 12, 2011, 08:37:49 »

zdravei te i ot men naburzo 6te vi kaja kakvo pih prez godinata koqto imam PR .... parvo bqh na seropram po edna tabletka s ksanaks po povinka sutrin i ve4er .. mn zamlko imashe zatiishiee na moite togavashni simptomi no nikakav efekt ot 2 meseca piene ... posle ne pomnq no pih drugo sled tova 1 mesec i ni6tu ... sled tova edno lutane s kseroksat okolo polovin godina samo ei tka da ne e bez hi4 nikakav efekt ... rivotrila mi se predpishvashe na momenti az go spirah posledno do predi 20 dena pieh anafranil okolo 3 meseca ni6ty i sega ne piq ni6ty mn sam zle edvam hodq na u4ilishte i sam pred izprashtane v bolnica za hospitaliziarane i ve4e ne znam kak 6e se opravq mislq 4e prosto si4ko 6te svursh i krai nezavisimo kav 6e e kraqt :X:XX:X .... tka 4e eto moje bi sam tuk edinstveniq koito ot lekarstvata ne se povliq a i da dobavq da sam pil o6te 1 2 antidepresanta prez tova vreme no ne si gi spomnqm ot tolko nervi i strahove ... ta tova e pri men :X:X
Активен
lemana
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 33



Профил
« Отговор #27 -: Януари 18, 2011, 02:58:04 »

Здравейте и от мен! От известно време пия стимулотон и деанксит. От деанксита усещам, че се чувствам добре, поне за малко, но стимулотона ми се струва, че дава някои странични ефекти и засега освен тях , друго не усещам. Искам да попитам някой пил ли го е и какви са му впечатленията от него? Благодаря ви!
Активен
tonitos1
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 35


Профил Ел. поща
« Отговор #28 -: Януари 20, 2011, 11:18:14 »

zdraveite i ot men ot godina i polovina piq seropram 4uvstvax se mnogo dobre samo deto mnogo napalnqx ot nego.sega mojta lekarka re6i da go smenim sas drug medikament VALDOXAN OT25m samo ve4er ot nqkolko dni pak ne6to ne mi e dobre nqkoi pil li e takav medikament spodelete.
Активен
skorpi
Hero Member
*****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1629



Профил
« Отговор #29 -: Януари 20, 2011, 12:11:27 »

Аз пих Валдоксан за кратко, обаче от него не можех да си координирам движенията, все ми се спеше, виждах всичко в черни точици, иначе ми беше весело и си пеех Grin Grin Grin
Активен

Животът не е чакане бурята да отмине, той е да се научиш да танцуваш под дъжда!
Страници: 1 [2] 3 4 ... 19
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1