evropea.com - форум за паническо разстройство
Ноември 15, 2019, 02:47:51 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 3
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 3

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама


Спонсорирани връзки

Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 65
  Изпечатай  
Автор Тема: КАК СЕ ЧУВСТВАТЕ ДНЕС 2?  (Прочетена 165769 пъти)
ru
Full Member
***

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 122


Профил
« Отговор #45 -: Януари 20, 2010, 11:37:00 »

        Действително е лечебно усещане, особено за хора като нас, които като цяло се чувстват несигурни и често имат нужда да чувстват, че са обградени със съмишленици. Човекът, според мен, е създаден да живее в общност, а не като единак.Самотата  е много страшно нещо и не всеки може да я понесе. Може би само отделни хора, които някак си са си самодостатъчни и по някакви религиозни или вътрешни причини умишлено търсят уединение. Въпросът тук обаче е друг - в случая не е толкова важно дали си обграден с хора, а дали тези хора споделят твоите възгледи и  дали са готови да те подкрепят, когато имаш нужда от това, жертвайки собствения си комфорт, ако се наложи. Става въпрос за хора, които мислят като теб, харесват същите неща като теб, дори чувстват подобно на теб. И мисля, че тогава идва лечебното усещане, че не си сам. В противен случай би могъл да се чувстваш самотен, макар и обграден от много приятели... Вие как мислите?
Активен
Ari
Sr. Member
****

Рейтинг: 1
Неактивен Неактивен

Публикации: 264



Профил
« Отговор #46 -: Януари 21, 2010, 09:43:18 »

Права си ru хората които мислят като теб, действат като теб, на тези хора може да се разчита и тяхното присъствие има наистина лечебно действия и не се чувстваш самотен. Това е точното.
Активен
dolcetopolina
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 386



Профил
« Отговор #47 -: Януари 21, 2010, 04:10:39 »

Хора, това дали е ПА : както си бях на работа започна да ми става нервно, да ми става горещо, да усещам треперене в мускулите краката лицето и да ми се вие леко свят.
Активен
karindar
Full Member
***

Рейтинг: 4
Неактивен Неактивен

Публикации: 161



Профил
« Отговор #48 -: Януари 21, 2010, 04:24:17 »

dolcetopolina, това са вегетативни смущения, които се явяват вследствие на притеснения и стрес, не е паническа атака. Нали не изпитваше страх, докато се проявяваха?
Активен
dolcetopolina
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 386



Профил
« Отговор #49 -: Януари 21, 2010, 04:37:56 »

Не, не страх не, като дойдоха тогава започна страха...едно вътрешно треперене
Активен
karindar
Full Member
***

Рейтинг: 4
Неактивен Неактивен

Публикации: 161



Профил
« Отговор #50 -: Януари 21, 2010, 04:41:40 »

Вегетативни смущения са - нивата на адреналина си казва думата. От там са, не е ПА.
Активен
lu
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 7


Профил Ел. поща
« Отговор #51 -: Януари 23, 2010, 04:00:11 »

здравейте моми4ета не съм писала до сега във форума но ви 4ета аз от 10 години съм с пр хап4ета не съм пила никакви до преди 3 месеца си взех невролаксин и се родих много съм доволна пила съм 2 пъти по едно хап4е от време на време пак имам па и ми е гадно с дни дали да не запо4на да ги пия 3 пъти по две бихте ли ме посъветвали и друго да попитам когато ги пия по редовно имам 4увството 4е ми се подува стомаха възможно ли е да е от тях благодаря предварително
Активен
mecanka
Jr. Member
**

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 60



Профил
« Отговор #52 -: Януари 23, 2010, 07:09:02 »

Здравейте Милички,
от снощи нещо пак не съм в ред. Почти три дни никаква вест от ПР, ма от снощи сърцето пак заболя. Изведнъж ме бодне, като с нож, аз се уплаша, завие ми се свят и край.
Пия си ксанакса, но тая пуста болка продължава. Знам, че неможе да е от сърцето, та нали ми казаха, че ми е здраво..... Ма ся друга мисъл ми е в главата.
Последното ЕКГ беше преди 10 дни, ми ако от тогава съм се разболяла.
Оффф, знам, че не е така, но пак мисля. Страх ме е да не получа ПА или "инфаркт".
Дайте бързи съвети, че тая вечер съм сама и незнам как ще я изкарам.

 Cry
Активен
Ari
Sr. Member
****

Рейтинг: 1
Неактивен Неактивен

Публикации: 264



Профил
« Отговор #53 -: Януари 23, 2010, 07:18:59 »

Спокойно, mecanka!Няма страшно,  за една седмица не е възможно да се яви сърдечен проблем. Не се притеснявай, всичко е на психическа основа. Адреналинът кара понякога сърцето да учестява пулс, да прескача, да забързва, да има глухи тонове и т.н. Особено при рязко покачване на адреналина. Така че, не се притеснявай - няма страшно. Освен това сърцето не боли, болят мускулчетата, които са наоколо. Отпусни се и изгледай някой филм или пък си поговори с някого по телефона  Wink и всичко ще мине! ;)Поздрави!
Активен
mecanka
Jr. Member
**

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 60



Профил
« Отговор #54 -: Януари 23, 2010, 07:25:55 »

 Smiley Благодаря за бързия отговор Ari!
Ей сега излизам на студа с кучето, така, ще ми стегне мозъка, че всичко ще забравя   Grin

Активен
karindar
Full Member
***

Рейтинг: 4
Неактивен Неактивен

Публикации: 161



Профил
« Отговор #55 -: Януари 24, 2010, 03:24:25 »

здравейте моми4ета не съм писала до сега във форума но ви 4ета аз от 10 години съм с пр хап4ета не съм пила никакви до преди 3 месеца си взех невролаксин и се родих много съм доволна пила съм 2 пъти по едно хап4е от време на време пак имам па и ми е гадно с дни дали да не запо4на да ги пия 3 пъти по две бихте ли ме посъветвали и друго да попитам когато ги пия по редовно имам 4увството 4е ми се подува стомаха възможно ли е да е от тях благодаря предварително
Здравей,Lu!
Подуването на стомаха може да е от киселини, хората с ПР, често имат и киселини от стомаха, както и газове. Не вярвам да е от лекарството, приемай го в дози, които е отбелязано на опаковката.
Активен
mecanka
Jr. Member
**

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 60



Профил
« Отговор #56 -: Януари 24, 2010, 03:32:52 »

Здравейте отново,
Аз пак да се върна на оная дразнеща болка в сърцето и сърдечната област. Пия си ксанакс, но пак продължава.
Случвало ли се е на някого от Вас и взима ли нещо допълнително стимулиращо сърцето?
Извинявайте ако досаждам с това, но....все си мисля, че ако я няма тая болка ще съм супер.  Smiley
« Последна редакция: Януари 24, 2010, 03:35:16 от mecanka » Активен
karindar
Full Member
***

Рейтинг: 4
Неактивен Неактивен

Публикации: 161



Профил
« Отговор #57 -: Януари 24, 2010, 03:35:31 »

mecanka, случвало ми се е и на мен. И аз ще ти кажа, че тази болка е от мускулите, а не от самото сърце. Получава се при дишане и движение. Не е страшна отминава. Ти как я чувстваш при дишане или при движение?
Активен
dolcetopolina
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 386



Профил
« Отговор #58 -: Януари 24, 2010, 04:48:35 »

mecanka, и мен тазо болка ме подлудява и заради нея откачам. Не се тревожи не е нищо страшно. При мен се получава ей така самичка и дори не знам е когато дишам или натоварвам.
Но днеска и аз не съм много добре. Сега започнах да изпитвам тревожност и леко замайване. Гледам да не го мисля и да отмине. Паниката ми е по-силна защото мъжете ми излязоха на мъжка разходка. Сега се разсейвам в интернет и гледам да не изперкам Undecided
Активен
lu
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 7


Профил Ел. поща
« Отговор #59 -: Януари 24, 2010, 05:49:16 »

здравейте моми4ета не съм писала до сега във форума но ви 4ета аз от 10 години съм с пр хап4ета не съм пила никакви до преди 3 месеца си взех невролаксин и се родих много съм доволна пила съм 2 пъти по едно хап4е от време на време пак имам па и ми е гадно с дни дали да не запо4на да ги пия 3 пъти по две бихте ли ме посъветвали и друго да попитам когато ги пия по редовно имам 4увството 4е ми се подува стомаха възможно ли е да е от тях благодаря предварително
Здравей,Lu!
Подуването на стомаха може да е от киселини, хората с ПР, често имат и киселини от стомаха, както и газове. Не вярвам да е от лекарството, приемай го в дози, които е отбелязано на опаковката.
[/мерси за бързия отговор да аз то4но газове имам много може да си внушавам 4е е от лекарството
Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 65
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1