evropea.com - форум за паническо разстройство
Юли 29, 2014, 09:37:51 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

ПОЗДРАВИТЕЛНИ КАРТИЧКИ
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ КЪМ ГРУПАТА ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО


* Посетители
Dot Online Guests : 11
Dot Online Users : 1
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 12
Dot Online Users :  
Потребител lotxen

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума
xx Re:Въпроси към г-н Тодоров!
[Паническо разстройство]
ivon123
Юли 28, 2014, 01:15:29

Спонсорирани връзки

Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
  Изпечатай  
Автор Тема: Разговорник  (Прочетена 27101 пъти)
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #60 -: Ноември 19, 2009, 06:28:37 »

Абе мила,всичко е от тоя коаксил.И на мен ми го изписаха,вечер по едно+ксанакс по схема.Още същата вечер щях да пукна от него,опитах се да стана от леглото и паднах,не можех да вървя.Обадих се на майка ми да дойде(от друг град)защото и аз като теб си мислих ,че умирам.Взех само едно хапче,другите още си стоят така.За нищо на света няма да ги пия.Чете ли листовката на коаксил?А страничните ефекти прочете ли?Аз също съм много чувствителна към лекарства.Не се чуди,че ти е зле.От коаксила е.Не напразно те попитах какво пиеш,защото симптомите за които писа са ми много познати.
Активен
dolcetopolina
Sr. Member
****
Публикации: 386



Профил
« Отговор #61 -: Ноември 19, 2009, 06:52:07 »

Нищо не си мислим за теб, освен, че имаш нужда от помощ. Просто си помогни самичка за да ти помогнат и другите хора. При нас важните сме ние другите само подпомагат нашето лекуване.
Мале като прочетох тези хапчета какви са просто разбирам защо се чувстваш така. Спирай ги веднага.
Активен
zinobia
Full Member
***
Публикации: 112


Профил Ел. поща
« Отговор #62 -: Ноември 19, 2009, 06:58:34 »

E какво да пия тогава? То не остана, без лекарства няма как да стоя. Пробнвла съм страшно става. Пила съм и много по силни от коаксила, ще отмине до няколко дена, но защо не ми действат други лекарства. Как да открия моето хап4е. За серокста какво ще кажете и тои е силен, но 2 години бях много добре. Имах кризи, но не много силни, дори и 4увство за нереалност нямах. А според вас това парене в о4ите с доспиването един от многото симтоми пре4ещи на ежедневието ми , как да го преборя, няма хап4е май за това. Цяла живот на успокоителни няма какд а карам.
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #63 -: Ноември 19, 2009, 07:00:04 »

dolcetopolina,ужасни са.Аз се чудя на зинобиа,как продължава да ги пие.Направо ми идваше да отида при тая психарка и да и ги натикам в устата ,да види как се чувстваме ние,защото те и хабер нямат.То на теория е много лесно,ама на практика да питат нас,дано научат нещо.
Активен
zinobia
Full Member
***
Публикации: 112


Профил Ел. поща
« Отговор #64 -: Ноември 19, 2009, 07:02:59 »

Е коаксила по - силен ли е от золофт, бифлох, серопрам, ципралех, ксероксат. Huh? тритико и разнитр други рексетини и там още разни дето съм ги пила ?
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #65 -: Ноември 19, 2009, 07:05:13 »

Ама Зинобиа на теб,ти е зле от тях,и продължаваш да ги пиеш?Да се чудим тук какво да те правим.Казах ти прочети страничните ефекти,всичко е от коаксила.Щом си решила пий го,но не се чуди от какво ти е зле.Приеми че е от лекарствата и това е!
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #66 -: Ноември 19, 2009, 07:08:47 »

Не е въпроса кое е по силно и кое не е!Въпроса е кое лекарство как ти действа.Всеки организъм е различен.Едни се чувстват добре от дадено лекарство,други зле.Трябва да улучиш подходящото за теб.
Активен
zinobia
Full Member
***
Публикации: 112


Профил Ел. поща
« Отговор #67 -: Ноември 19, 2009, 07:15:57 »

Ами дано си права, но когато кажа на лекаря и по4ва да ми се кара, 4е не може през 3 дена да сменяма хап4етат, а да из4акаме поне да подействат и ако не тогава да сменям, айде кажи ми кой да слушам. То аз от тая смяна не зная ве4е кое действа и кое не. Дай съвет как да ги сменям като трябва да 4акам поне 15 дена да се види действа или не, Аз ходя на работа. Не знам до кога де, ама не мога да си менкам хаповете и да се гър4а. И ако сега го сменят с какво то ве4е не остана
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #68 -: Ноември 19, 2009, 07:22:52 »

До сега четох какво си писала.Ти добре ли си?Пила си тритико,спираш го от раз и започваш да пиеш коаксил.Да си навредиш ли искаш?Не може така да спираш едното и да почваш другото,това да не са витамини.Как няма да ти се кара доктора?Не мога да разбера какви експерименти си правиш със себе си?От лекарствата ти е зле.Не разбирам защо се чудиш?От какво ми е така,защо ми е така!Боже ти ме уби!Не се сърди,че ти се накарах Smiley,но ни хвърляш в паника и нас тук.
Активен
zinobia
Full Member
***
Публикации: 112


Профил Ел. поща
« Отговор #69 -: Ноември 19, 2009, 07:38:25 »


Не е то4но така Мари! Защо тогава се влоших много преди да пия тритико и коаксил? Да може и сега да съм зле от коаксила дори виждам двойно.,мо ми казаха да потърпя, щяло да отшуми. Само ме притеснява комбинацията с ксанакса да не е от това Тритикото не го спрях аз, а лекарите, защото по4ти припадах на няколко пъти писАх в друг пост 4е кръвното ми беше 80/90
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #70 -: Ноември 19, 2009, 07:46:28 »

На мен коаксила ми го изписаха в комбинация със ксанакс.Но нали ти казах,че ги спрях веднага.За тритикото имаше някъде тема,и то било много коварно.Виж разрови прочети.Зле ти е било,защото ти както пишеш,че сменяш лекарствата се получава и синдром на отнемане.Аз последно пих стимулотон+ривотрил.Спрях стимулотона постепенно,и сега съм на 1/2 ривотрил от 0.5 само сутрин.
Активен
zinobia
Full Member
***
Публикации: 112


Профил Ел. поща
« Отговор #71 -: Ноември 19, 2009, 08:02:09 »

Вярно е много коварно тритикото. Ти от симултона доволна ли си? Ривотрила не те ли преспива. Има4е си много прав за коаксила, наистина сег съм много зле от него, но според тебе не трябва ли да из4ака? Как мислиш. Много се 4удя дали да не се върна към ксероксата все пак ми е помагал много време. и АЗ КАТО РЕШИХ, 4Е МИ парят о4ите от него със сънливостта и край и го спрях без дори да 4акам да ми увели4ат дозата. А това с паренето го имам от година и не6то, но бе6е много рядко, сега уни бях на сжатба музиката дъни шум а аз заспивам на масат и мигам и парят тия о4и. Айде де то какво ще това 4удо  Huh? нерви нверви ама то ужас. Вече съм съгласна да пия успокоителни само да си върна реалноста и желанивто за живот само това искам да си ходя на работа като преди, дано Господ се смили над мен
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #72 -: Ноември 19, 2009, 08:37:51 »

Да от стимулотона бях добре.Не си и помисляй,да спираш едното лекарство и да почваш другото.За коаксила тогава четох,че действа с натрупване.Ако искаш изчакай,незнам какво да кажа Huh?.Ти често ги сменяш,затова нямаш подобрение.А за стимулотона четох скоро,че бил подобрен вариант на золофт.
Активен
zinobia
Full Member
***
Публикации: 112


Профил Ел. поща
« Отговор #73 -: Ноември 19, 2009, 09:07:10 »

Ами ще из4акам, ама  е адски гадно , докато свикна с него аз съм на някакви мижави дози, на 2 4етвъртинки съм, а искат да ми го увели4ават. Главата 6те  ми се пръсне втриса ме, размазано ми е, ужасни болки в ставите, и все едно ще ми се пръснат вените, 4енето ми тряка понякога.  Възможно ли е от коаксила да е плюс това като се обърна наляво или дясно потъвам и ми прималява и ми се ускорява пулса. Главата ми пулсира, питах лекаря може и да е от коаксила може и да не е. Имам болка в областта на сърцето. Проблема с лекарствата ми Мари е, 4е ако по4на сега ново, докато свикна как ще издържам на работа, като робот съм Ти от София ли си. Искам много да ти благодаря 4е поне ти ми отговаряш. Благодаря. А и още нещо 4увствам силни бодежи като от нажежено желязо и болят пфуууууууууууууууууу
Активен
Mari
Sr. Member
****
Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #74 -: Ноември 19, 2009, 09:16:03 »

Не съм от софия.Но знам ,че LORA e от софия и ако има нещо може да ти помогне.Позволявам си да го кажа от мое име.Страхотен човек е.Така ще ти е лошо докато се натрупа лекарството,поне знаеш от какво е.Аз ти казах,че не издържах още с първото пък да не говорим за по дълго време.Така,че спокойно!Лягай си, спи,чети си нещо и не се паникьосвай!
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2014

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ ПРЕЗ МАРТ 2014
    hyperlink Неблагоприятните дни през месец юли
МАГНИТНИ БУРИ ПРЕЗ МАРТ 2014

* ХОРОСКОПИ 2014
    hyperlink ХОРОСКОПИ ЗА 2013
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2014

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1