evropea.com - форум за паническо разстройство
Юли 21, 2024, 10:37:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

Картички за Нова година
 
  Начало   Forum   Помощ Търси Календар Вход Регистрация  
* Посетители
Dot Online Guests : 5
Dot Online Users : 0
Dot Hidden Users : 0
Dot Total Users : 5

Рекламите

* НОВИНИ ЗА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КАК РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕДПАЗЯТ ДЕЦАТА СИ ОТ РАЗВИТИЕТО НА СТРАХОВЕ
//-->

* АРТТЕРАПИЯ НА ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

* КОИ ХОРА СА ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНИ КЪМ ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

Спонсорирана връзка

Реклама

* Последно  мнение от форума

Спонсорирани връзки

Страници: [1] 2
  Изпечатай  
Автор Тема: СПИРАНЕ НА РИВОТРИЛ  (Прочетена 27587 пъти)
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« -: Септември 16, 2009, 09:45:29 »

Днес спрях ривотрила.Заместих го с деанксит.Сега ми е зле.Някой да се е чувствал така след спирането му?
Активен
Dimcho
Sr. Member
****

Рейтинг: 3
Неактивен Неактивен

Публикации: 343



Профил
« Отговор #1 -: Септември 16, 2009, 10:43:43 »

Мари, ривотрила и деанксита за различни лекарства, от различни групи. Едното е бензодиазепин, другото е антидепресант. Ривотрила те успокоява на мига, докато деанксита действа с натрупване и снижава общата тревожност. Ривотрила потушава паническата атака като механизъм на действие и без него може би чувстваш безпокойство, което не може да се премахне с деанксита. Затова се чувстваш зле. Лекар ли ти предписа тази смяна на лекарствата?
Активен
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #2 -: Септември 16, 2009, 12:47:56 »

А може ли и двете заедно?Защото преди малко си взех една"трохичка" ривотрил.
Активен
Dimcho
Sr. Member
****

Рейтинг: 3
Неактивен Неактивен

Публикации: 343



Профил
« Отговор #3 -: Септември 17, 2009, 10:30:05 »

Мари, трябва да питаш  твоя лекар за комбинацията. Не мога да ти отговоря със сигурност.
Активен
tanq dimitrova
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 15


Профил Ел. поща
« Отговор #4 -: Септември 17, 2009, 04:57:55 »

az,sa6to sam spirala rivotrila pone 4-5 pati.4uvstvam se zle sled tova.Neznam dali si vnu6avam ili ne,no ne moga bez nego.Priela sam ,4e moje do kraq na jivota si da go vzimam.
Активен
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #5 -: Септември 17, 2009, 06:13:36 »

Е и аз не успях да го спра.Днес пак го взех.ДОКОГА???
Активен
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #6 -: Септември 18, 2009, 12:09:36 »

Някой знае ли при намаляване на ривотрил какви са симптомите?
Активен
karindar
Full Member
***

Рейтинг: 4
Неактивен Неактивен

Публикации: 161



Профил
« Отговор #7 -: Септември 18, 2009, 02:48:37 »

Мари, здравей. При спирането на ривотрила, можеш да почувстваш виене на свят, залитане, напрежение, тревожност, даже и агресивно поведение. Можеш да почувстваш , че плачеш по-често, че изпитваш депресия и празнота, че си обезкуражена, всичко да ти се вижда безмислено и много трудно постижимо. Може да се появи и сърцебиене, както и други симптоми, но като ги изреждам се сещам, че можеш да си внушиш някои симптом, затова ще спра до тук. Колко време си пила ривотрила?
Активен
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #8 -: Септември 18, 2009, 05:02:02 »

Oт ноември м.г. значи 10 месеца.Досега пих 1/4 от 2мг. ,а сега 1/4 от 0.5 мг. само сутрин. Усещам не точно болка,но някаква тежест в главата,тялото ми е напрегнато,леко гадене,нестабилност и такива неща.Не се притеснявай няма да си внуша симптомите.Благодаря,че ми писа Smiley.
Активен
karindar
Full Member
***

Рейтинг: 4
Неактивен Неактивен

Публикации: 161



Профил
« Отговор #9 -: Септември 18, 2009, 06:38:39 »

Мари, така както опитваш симптомите, не ми изглеждат да са от намаляването на ривотрила. По-скоро някакво напрежение, което изживяваш в момента,  дава тези признаци. Ти до момента не си пила големи дози ривотрил, за да изпитваш симптоми на отнемане.
Активен
tanq dimitrova
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 15


Профил Ел. поща
« Отговор #10 -: Септември 19, 2009, 10:05:18 »

Zzdravei Mari !
Za6to barza6 i misli6 za spirane na Rivotrila.Dokolkoto razbiram tie pie6 detska doza,ne moje6 da se pristrasti6 kam nego.Az sa6to pieh 1/4 ot 5 mg,no kogato imam psihi4eska ataka vzimam i 1/4 na obqd.Mnogo sam 4ela za rivotrila-tova e mnogo slaba doza.
Edin savet ot men-Nikoga ne predpriemai spirane,ako ne se 4uvstva6 dobre,za6toto se vra6ta6 v na4aloto.
Активен
fata_morgana
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 23


Профил
« Отговор #11 -: Септември 19, 2009, 11:57:29 »

Досега пих 1/4 от 2мг. ,а сега 1/4 от 0.5 мг. само сутрин. Усещам не точно болка,но някаква тежест в главата,тялото ми е напрегнато,леко гадене,нестабилност и такива неща.

Mari, нали знаеш, че 1/4 от 2 мг = цяла таблетка от 0.5 мг?
Намалявайки дозата на Ривотрила от 1/4 от 2 мг (0.5 мг) на 1/4 от 0.5 мг (0.125 мг) ти я нямаляваш четворно, а това е много рязко. Ако имаш физическа зависимост няма начин да не изпиташ абстиненция при такова спиране. Защо не пробваш да намаляваш по-плавно? Можеш да свалиш до най-ниската доза, на която все още се чувстваш поносимо и сравнително стабилно, и тогава да намаляваш с 10% на всеки 10-14 дни (при необходимост задържаш и по-дълго, докато тялото се адаптира)?

За съжаление Ривотрил се предлага в такива концентрации (миниатюрно хапче, но много потентно), че плавното намаляване в ниските дози е напрактика невъзможно. По света използват метода на разтваряне на хапчето във вода за по-прецизно регулиране на дозите.

Информация за спиране на Ривотрил и на бензодиазепини изобщо има тук - http://www.benzo.org.uk/manual/

P.S. Многократните опити за спиране на този тип лекарства не са добра идея, защото при всеки следващ опит абстиненцията е по-силна (също както при алкохолните абстиненции). За това е важно да се спира правилно, много бавно и постепенно, и по възможност още от първия път.

P.P.S. Не е вярно, че към ниска доза или при кратък прием не може да се развие зависимост. Всичко е въпрос на индивидуална биохимия. Някои хора развиват много тежка зависимост, други никаква.
Активен
borbena
Newbie
*

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6



Профил
« Отговор #12 -: Септември 20, 2009, 09:33:08 »

Мила Мари,не си играй с Ривотрила и аз исках да го спра,защото ме беше страх от пристрастяване.В къщи ми внушаваха ,че съм станала наркоманка и сгреших.Почувствах се много зле,аз пия дневно 1т. от 2мг.Отидох на лекар и си признах опита да махна ривотрила.Съвета беше веднага да го възстановя,а успокоението,че това не е пристрастяване,а помощ за моето състояние.Сега живея с мисълта,че може би ще си го пия докато съм жива,но факт е че щом го възстанових,се възстанових и аз.Не се плаши от него,особено ако ти помага и не предприемай нищо на своя глава.За мене това беше добър урок.
Активен

koeto ne me e ubilo me e napravilo po-silna
Mari
Sr. Member
****

Рейтинг: 0
Неактивен Неактивен

Публикации: 464


" Усмихвай се.Това е безплатна терапия.


Профил
« Отговор #13 -: Септември 21, 2009, 08:13:30 »

Добре след като не сме се пристрастили,защо не можем да го спрем?Четох някъде из форумите,че някой го спират без проблем. Е АЗ НЕ МОЖАХ! Вчера си взех 1/4 от 2 мг. и се чувствах добре.По моя молба накарах личната да ми изпише от 0.5 мг.,уж да го намаля и да го спра.но не се получи.А имам една приятелка,и тя като теб borbena,не мисли да го спира взима си "дозата" сутрин и вечер.
Активен
lora
Гост
« Отговор #14 -: Септември 22, 2009, 08:26:49 »

 ЗДРАВЕЙТЕ
ТРЯБВА ДА ГО СПРА ЗАЩОТО ИМАМ ОСТЕОПОРОЗА А ТОЙ ПРЕЧИ НА КОКАЛЧЕТАТА КАК
Активен
Страници: [1] 2
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Реклами

* EU Directive

* Сподели във Facebook
Споделете

* ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО 2017

* Следвайте ни във Фейсбук

* МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА
    hyperlink МАГНИТНИТЕ БУРИ СЕГА
МАГНИТНИ БУРИ В МОМЕНТА

* ХОРОСКОПИ 2017
    hyperlink
ХОРОСКОПИ НА ВСИЧКИ ЗОДИИ ЗА 2017

* КОГА ЛЕКАРЯТ ЩЕ ВИ ПОСТАВИ ДИАГНОЗА "ПАНИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО"?

* ЗАЩО ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ИНФАРКТ?

* КАК ДА РАЗБЕРА КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ПАНИЧЕСКОТО МИ РАЗСТРОЙСТВО?

ЛАБИРИНТИТЪТ Е ВИНОВНИК ЗА ПАНИЧЕСКОТО РАЗСТРОЙСТВО

КАКВО Е СОЦИАЛНА ФОБИЯ?

* ХИПОГЛИКЕМИЯ ПО ВРЕМЕ НА ПАНИЧЕСКА АТАКА

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!
SimplePortal 2.1.1