evropea.com - форум за паническо разстройство

Тревожни разстройства => Паническо разстройство => Темата е започната от: lana в Април 16, 2009, 11:07:03



Титла: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: lana в Април 16, 2009, 11:07:03
Здравейте, имам проблем, взимам антидепресант и смятам че те намаляват чувствителността ми и трудно получавам оргазъм. Имам желание за секс, но ми трябва много време, докато получа оргазъм. Мъжът ми се изнервя и вече дори не се старае, смятайки ме че нещо се е повредило с мен.Но аз съм си все същата имам опредеелно силно желание за секс, но чувствителността ми е притъпена. Това ме напряга много, как бих могла да разреша проблема. Искам да кажа, че откакто взимам антидепресанта не получавам панически атаки и не ми се иска да го спирам. :o Някакви идеи?


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: ru в Април 16, 2009, 12:36:29
Здравей и тук! За съжаление не мога да ти дам съвет, мога само да изразя мнение. Нямам много опит с антидепресантите, защото въпреки, че проблема ми е дългогодишен, не съм пила много, а тези, които съм пила съм ползвала за кратко и не си спомням да съм имала подобни оплаквания. От обща култура обаче знам, че това е един от т.нар. странични ефекти на тези лекарства и някъде бях чела точно защо се получава така, но в момента съм забравила обяснението. След като лекарството ти помага за ПА, т.е. имаш полза от него, може би би могла да изчакаш малко и да видиш дали всичко няма да се нормализира с времето. Ако това не стане, може би трябва да помислиш, кое ти е приоритетно т.е. оргазъм или ПА. Аз поне бих постъпила така. Ще се въздържа обаче да ти пиша, кое бих избрала. Чета по форумите, че някои хора отказват лекарствата, заради качването на килограми.


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: lana в Април 16, 2009, 01:49:40
Ru, аз не натрупвам килограми, но неудоволетворението понякога ми е толкова силно, че не мога да дойда на себе си по цял ден, вие ми се свят, чувствам тежест в корема си, абе с една дума - ще се взривя. Притеснявам се и заради мъжа ми, той сакаш  се чувства непълноценен в секса,откакто започнах антидепресанта.Преди нямахме проблеми, но сега е друго.Явно трябва да видя при психиатъра ми, какво би казал той в тази ситуация.


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: ru в Април 16, 2009, 02:43:44
Напълно те разбирам, много неприятно.Между другото и аз си мислех, че сигурно е най-добре да се консултираш с лекаря, който ти е назначил лекарството. Той може би би могъл да каже дали това  е временен ефект или ако не евентуално да смени лекарството с друго, но пък и там няма гаранция. Дано скоро да намериш разрешение на проблема. Успех!


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: dnil в Април 29, 2009, 03:51:41
Lana, може и да ти прозвучи глупаво, но просто това ми хрумна ::)
Щом антидепресантите ти помагат, не ги спирай! Относно секса - мъжете, мисля, че са доста раними когато партньорката им не може да стигне до оргазъм и винаги търсят вината в себе си. Това обяснява и неговото последващо "не стараене" както ти самата казваш. Защо не опиташ (и най-важното би ли могла) за известно време да симулираш оргазъм. Наистима може и да звучи глупаво, но е някакъв временен изход от ситуацията, поне докато нещата се нормализират при теб. Помни, че на партньора ти също му е много трудно. Бъди силна и не оставяй ПА да провалят интимния ти живо. Аз също го бях занемарила от доста време, но лека полека започва да се оправя. Дай малко стимул на любимия ти. не се отчайвай, всичко ще се подреди.
Ако мислиш идеята ми за глупава - просто я игнорирай! успех


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: lana в Май 01, 2009, 10:06:51
dnil,трудно ми е да симулирам оргазъм, защото мъжът ми ме усеща. Как да т иобясня, той ме познава и ако усети някакъв театър ще си помисли, че го баламасвам и за други неща, примерно, че му изневерявам.Досега сме имали добра хармония и сега е на път всичко да се развали. Лекарят ме посъветва да не спирам антедепресанта, щом се чувствам добре. И аз не зная какво да направя.


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: Monika в Май 06, 2009, 07:37:52
Здравейте!Аз пък имам друг проблем със секса и моля за съвет.Понеже от 2 год и половина имам постоянен сексуален партньор,а преди това не съм изпитвала оргазъм,та откакто започнах да получавам оргазми,горе долу от тогава ми се появи и паническото разстройство и съм си втълпила,че това е и причина за заболяването ми-някакъв дисбаланс в мозъка,защото нали при секс хипофизната жлеза отделя някакви хормони...Абе не знам и аз,но първата ми паническа атака леко наподобяваше чувството по време на оргазъм(краката ми се подкосиха и почувствах някаква топлина,която сякаш се разлива в тилната област).Останалото,което изпитвах си беше вече страшничко-чувствах,че все едно умирам.Както и да е,дано не съм прозвучала твърде глупаво,затова предварително моля за извинение :-[,но общо взето сега се страхувам от оргазми,за да не получа отново паническа атака.


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: Dimcho в Май 06, 2009, 09:03:11
Аз пък, ако си помисля, че мога да получа паническа атака, веднага губя ерекция по време на секс. И мен ме гони шубето, хем че ще се изложа, хем че ще получа паническа атака. Удоволствието е пълно ;D ;D ;D ;D ;D


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: Rambo в Май 17, 2009, 10:19:35
Лана въпроса с оргазма ти е решен взимаш  стимулиращ гел О и се отдаваш на удоволствие. Оргазмът ти е гарантиран 100 процента...


Титла: Re: Антидепресанти и секс, трудности при получаване на оргазъм
Публикувано от: dnil в Май 21, 2009, 01:47:38
Едвали един гел може да те докара до оргазъм :-\ Според мен това са глупости и единствено - реклама


SimplePortal 2.1.1