evropea.com - форум за паническо разстройство

Тревожни разстройства => Паническо разстройство => Темата е започната от: naseto в Февруари 18, 2011, 12:03:23



Титла: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 18, 2011, 12:03:23
Спиране на АД и симптомите от това.Моля някой да ми помогне със съвет как да ги преодолея тези симптоми и нормални ли са те?


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 18, 2011, 12:06:33
Значи става въпрос за това че от 6 дена вече не пия АД по съвет на псито ми.Но имам замайване на погледа и изтръпване на ръцете Нормално ли е това и ако да то за колко в реме отшумява?


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: Ari в Февруари 18, 2011, 10:03:47
Насе, какъв е антидеперсанта и колко време си го пила? По схема ли го спря или изведнъж?
Понякога антидепресанта пре внезапно спиране може да  повиши напрежението, човек сатва по-лесно раздразнителен. Друг път ,причината е във връщането на симптомите, които са били потискани от антидеперсанта.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 18, 2011, 10:49:07
АД ми беше сероксат.Спирах го по схема.1 год.бях по20 мг.на ден ,после за един месец ми го намали псито на 10 мг.на ден и на 11 този месец ми го спря на цяло като веднага преминах на неолексен.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 18, 2011, 10:50:46
Вече 7 ден съм така.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: vesi2003 в Февруари 18, 2011, 02:15:09
И аз като теб от 3 месеца съм спряла АД.,но станах адски изнервена,някои от симптомите се позасилиха и сега съм на Неолексен от 2 дни,ще видим какъв резултат ще има от него.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 18, 2011, 02:24:44
Аз симптоми на пр нямам и аз от 7 дена съм на неолексен.моите симптоми явно са от самото отнемане на сероксата от организма аз за това търся помощ от този форум ако има някой като мен да каже как и с какво ги е преодолял тези симптоми.тъи като за сега съм в отпуска и по цял ден лежа в къщи,но във вторник съм на работа и не знам как ще отида.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: reni1506 в Февруари 18, 2011, 05:19:55
Аз бях на Сероксат около 8 мес.Спирането му беше много бавно и постепенно,но въпреки това имах същите симптоми като твоите.Спомням си,че ми трябваха няколко секунди,за да фокусирам това,което поглеждах.Бях предупредена от лекуващия лекар за това и просто изчаквах положението да се нормализира.Хубаво е,ако можеш да лежиш повече,за да не се чувстваш толкова замаяна.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: vesi2003 в Февруари 19, 2011, 07:38:33
Хора,много ми се гади от Неолексана,втори ден го пия,прочетох,че това са му страничните симптоми,но днес ми е много зле на стомаха.При вас как е ?


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 19, 2011, 08:09:20
Веси аз 8 ден съм на неолексан не само, 4е ми се гади ами и умирам от болки в стомаха като при язва но това е от хап4етата задължително ги пий на пълен стомах .


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: vesi2003 в Февруари 19, 2011, 09:39:04
Сигурно е така,защото сутрин не закусвам,а пия само кафе,тогава ми става зле,а на обяд и вечерта,когато ги пия нямам проблем.Добре де не са ли много 8 дни да имаш гадене,нали пише в началото.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 19, 2011, 11:23:49
Весе не знам много ли са малко ли са ,но е факт 4е ме боли стомаха,не знам дали има зна4ение ,но аз съм и язваджийка.


Титла: Re: Спиране на АД
Публикувано от: naseto в Февруари 20, 2011, 08:50:48
И скам да попитам тези от вас които са спрали АД имали ли са проблеми с цикъла. на мен по принцип цикъла ми е 5 дена а сега ве4е ми е 7 ден и се притеснявам.


SimplePortal 2.1.1