evropea.com - форум за паническо разстройство

Тревожни разстройства => Паническо разстройство => Темата е започната от: marinaya77 в Септември 05, 2009, 12:06:39



Титла: Червени резки по тялото след паническа атака
Публикувано от: marinaya77 в Септември 05, 2009, 12:06:39
Здравейте. Имам паническо разстройство повече от 10 години. Но в последно време забелязвам, че като получа ПА и по някой части от тялото ми се образуват червени резки, като одраскано от игла. Те се възпаляват, след ден два хващат коричка и ми минават и така до следващата паническа атака. Това вероятно е някакъв невродермит или и аз не зная точно, но ми се ще някои от вас ако има същия проблем да разкаже. Искам да разбера дали е от паническото разсторйство или това е нещо самостоятелно.


Титла: Re: Червени резки по тялото след паническа атака
Публикувано от: illy_83 в Септември 07, 2009, 12:29:13
Здравйте, на мен ми се случвало да ми се появяват червени петна по гърдите след ПА. на някой друг да се е случвало? аз не разбрах, но бях бърза помощ след една от атаките и лекърката, която ми слушаше сърцето го забеляза. и тя беше много озадъчена..След този случай съм го забелязвала отново. Не знам дали е нормално. Нека някой, който е чул мнението на специалист да се изкаже.


Титла: Re: Червени резки по тялото след паническа атака
Публикувано от: zinobia в Ноември 04, 2009, 07:26:15
Zdrasti, 6tom ot 10 godini si taka, za6toto az sa6to i lekarstvata mi deistvat za malko, iskam da te pitam polu4ava li si parene v o4ite pri koeto ednovremenno s tova ti se dospiva, dori i vav vajni momenti? :-\


Титла: Re: Червени резки по тялото след паническа атака
Публикувано от: zdravka в Ноември 05, 2009, 07:52:28
здравеите,току що се регистрирах и се радвам,че намерих сродни души в борбата с ПР.


Титла: Re:Червени резки по тялото след паническа атака
Публикувано от: toni_d в Януари 08, 2010, 01:34:18
всичко е пвоследствие на психическата аката която влияе и физически на организма, при ПА повишава ти се температурата на тялото повишава се при уплаха токсините в организма изпотяваш се и ги изхвърля и е нормално и кожата да реагира. посъветвай се с дерматолог за проблема.


SimplePortal 2.1.1